2013. december 14., szombat

5. ♦Edge of Insanity♦

A kétségbeesés a hatalmába kerített.Zokogtam egyedül az üres házban.Ilyennek éreztem a szívemet is most.Hatalmas, de mégis üres.És a ház valószínűleg egy ideig üresen is fog tátongani, mert ha jól emlékszem apám ma ment üzleti útra, gondolom ezért volt tegnap olyan nagy hangzavar, biztosan anyám megvádolta, hogy nem is oda megy, hanem ismét más ágyában fog kikötni, mind1.Az anyám meg egész héten éjszakai műszakot vállalt, így ő sem lesz ma itthon, a nővérem, mivel még nincs itthon és nem is említette, hogy takarodjak el itthonról, mert bulit rendez, gondolom ő sem érkezik ma haza.Egyedül vagyok, magányosan, mint ahogy legbelül is érzem.Senki nincs már mellettem.Elvesztettem az utolsó támaszomat is.A legjobb barátomat, a titkos szerelmemet, azt akiért még érdemes volt élni.Már belülről úgy éreztem, meghaltam. Minden lélegzetvétel, minden pislogás, minden mozdulat nehezemre esett és a szívem összeszorult, mintha satuként szorulna rá valaki jéghideg keze.Mintha Josh szavai óta minden egyes sikeresen túlélt pillanat egy örökkévalóság óta tartó szenvedéssel érne fel.Már nem láttam az értelmét, hogy miért is vagyok még itt.Egyszerűen már a halál is megváltás lett volna nekem.A szívem egy pillanat alatt darabokra hullott és lelkem meggyötörten cafatokban lógott.A könnyeim savként marták a szememet, ahogy előbuggyantak és végigfolytak arcomon.Lassan feltápászkodtam a földről, amit könnyeim már eláztattak és kín keservesen botorkáltam fel a szobámba, miközben igyekeztem elfojtani a vérembe szivárgó fájdalmat.
Az éjjeliszekrényemről felkaptam a dilibogyós üvegecskét és a fiókomból kivettel egy pengét is, majd könnyektől homályos tekintettel, de lassan belépdeltem a fürdőszobába.A kádba forró vizet kezdtem engedni, majd lekuporodtam a hideg padlóra és a gyógyszeres dobozka teljes tartalmát a kezembe öntöttem.


Víz és minden egyéb nélkül egyesével vagy éppen hármasával lenyeltem őket, még az sem érdekelt, hogy már öklendezem és fulladozom tőlük.Nem mindegy, hogyan halok meg?Megfulladok néhány pirulán, vagy a vízben, miután felvágtam az ereimet és képtelen leszek a felszínen tartanom magamat, hogy levegőhöz jussak, vagy ez a doboz gyógyszer megteszi a hatását és elűz minden gondot és nem fogom érezni többé a fájdalmat, sem bármi mást.
A rengeteg bevett bogyó pár pillanat múlva hatni kezdett és már nem tudtam ép ésszel gondolkodni, a maradék józan eszem is elment és már csak arra tudtam gondolni, hogy minél hamarabb véget érjen minden.Zavart elmével és elmosódott látással, de még írtam egy utolsó búcsúlevelet amit könnycseppekkel írtam alá, majd a telefonommal és egy pengével beültem a kádba.
A pengét erősen megmarkoltam majd egy lassú, de határozott mozdulattal meghúztam magam felé és csuklómtól egészen a könyékhajlatomig felvágtam a karomat, majd megismételtem a másik karomon is.Éreztem, ahogy a fájdalom szétárad a testemben, majd egyre homályosabban észlelek mindent.Még utoljára bepötyögtem Josh számát és felhívtam.Ahogy számítottam rá nem vette fel, csak az üzenetrögzítője kapcsolt be.Legalább még utoljára hallhatom a hangját.
-Jo telefonja, a sípszó után hagyj üzenetet-mondta a hangposta, majd megszólalt a rövidke sípoló hangocska.
-Csak azért hívlak, hogy megmondjam mennyire sajnálom, hogy annyi gondot okoztam neked!-szólaltam meg az idegesítő hang után.-De nem kell aggódnod többé,-mondtam még mindig sírva-mert mostantól nem leszek a közeledben és nem okozok több fájdalmat-hangom egy pillanatra megremegett.-Annak ellenére amit mondtál nekem, mindig is szeretni foglak, örökké, ég veled-nyomtam ki majd a telefont a vízbe ejtettem, amit vérem már jócskán vörössé színezett.


A szemem lassan lecsukódott és éreztem, ahogy a fájdalom hűs mérge átjárja a testemet, majd minden megszűnt.Nem éreztem többé a víz melegét, a nyílt seb szúrós fájdalmát a karomban, a lelkembe maró keserves kínt.Tulajdonképpen semmit nem éreztem már.Csak egy valami volt, ami kitöltötte a gondolataimat!Tudtam, hogy meg fogok halni és azt akartam, hogy legalább az ő emlékképe legyen az utolsó amit látok.Mielőtt még magával ragadt az érzéketlen feketeség, mielőtt minden elsötétült, az utolsó gondolatom Ő volt.Még valahonnan belülről, az összetört szívem szilánkjai közül egy név kúszott fel a tudatomig.Josh.

5 megjegyzés:

  1. Lora!
    Nem igazán tudom h mit írjak mert eléggé a rész hatása alá kerültem.. Tetszett ahogy leírtad, az egész jó, nagyon érzelmes volt mégsem tudok mást mondani... Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra bár van egy tippem hogyan fog folytatódni..
    Szejetlek!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dana♥
      Örülök, hogy írtál, bár nem nagyon tudom eldönteni, hogyan is fogjam fel ezt negatív vagy pozitív véleménynek.Mondjuk értem miért van ez, amit Ley csinált az egy nem jó dolog, de mégis valahogy érthető, hogy mit miért csinált és valamiért én helyesnek érzem, lehet te is így vagy vele.Ez olyan megosztó rész, nem is túl jó mert rossz dolog ó, de mégis jó, mert rossz dolog szóval mind1. A következő rész viszont egy picit elgondolkodtató rész lesz, annyira, hogy még én sem vagyok benne biztos mi hol miért hogy van :DD
      sietek a kövivel :D
      Micu♥
      Cup-cup♥

      Törlés
  2. Júj, ez kissé betett nekem, no nem baj, amúgy jó volt, mármint nem úgy jó... Arggg ezt így nem lehet elmagyarázni. Nekem is van tippem! :D
    Szejetlek Puszó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Réééka :D
      Igen értem én, jó volt csak a cselekmény nem az, meg a problémamegoldás :D Igen ez egy megosztó rész :D Huhuhu na majd holnap vagyis ma téged is meghallgatlak :D talán a te verziód passzolni fog a kövi résszel, majd megtudjuk :D hihi
      Micu♥
      Cup-cup♥

      Törlés
  3. TE JÓ ISTEN??!! Tudom, már rég nem írtam, érthető okokból, de az írásaidat elolvastam és ezt nem tudtam szó nélkül hagyni!! TE normális vagy csajszi?? Honnan a francból vannak ilyen ötleteid?Remélem ezt nem gondoltad komolyan!! Jól írtad le, de ez már nekem túlságosan brutál.Hogy találhatsz ki ilyet??Remélem te nem így oldod meg a problémáidat, mert ez beteges.De ettől eltekintve, jól írtad le, csak hát kicsit sokkolt!!!Ennyi lenne a mondanivalóm!!
    Most elvileg haragudnom kellene rád, de már hiányzol!Írj majd rám valamikor!
    Siess a kövivel te csaj!
    Pusszancs csajszikám :)

    VálaszTörlés