2013. december 10., kedd

4. ♦Betrayed♦

Olyan gyorsan siettem haza, hogy félő volt balesetet szenvedek, mert szinte végigrohantam a utcákon, alig figyelve a forgalomra.Egy hangos sóhajjal csaptam be magam mögött a bejárati ajtót és már hívtam is Johst.
-Azonnal ide kell jönnöd!-mondtam köszönés helyett.-Nagyon fontos!
Josh aki többnyire mindig késni szokott mindenhonnan, most alig 2 perc alatt megérkezett és szinte betörte az ajtót úgy rontott be a házba.
-Mi az Ley?-kérdezte, mikor meglátta ijedt arcomat a hirtelen érkezésére.-Mi történt?-még mindig csak bámultam rá-Nyögd már ki!
-Hát, a barátnődről van szó-csak ennyit mondtam, de Josh homlokán máris egymásba szaladtak a ráncok.-Megcsal téged!
-Mi?És ezt te mégis miből gondolod?Van rá bizonyítékod vagy bármi?-kezdte, és egyszerűen szörnyen esett, hogy nem hisz nekem, hanem bizonyítékot követel.
-Hát, ma láttam őt egy pasival smárolni, aki nem te voltál!
-Azt hittem a barátom vagy-mondta mire én csak egy Mivan?-t tudtam kinyögni.-De ha tényleg az lennél, akkor nem próbálnál mindenhol keresztbe tenni.Emma fontos nekem és ezt el kellene fogadnod.És különben is, Em még csak a városban sincs!Nem láthattad őt!
-De én láttam!-mondtam, miközben a sírógörcs kerülgetett.-Mi van ha abban is hazudott?Ez meg sem fordul a fejedben?Ő nem is szeret téged!
-Ne kezd megint!-förmedt rám.-Azt hittem ezt már tisztáztuk az utolsó SMS-ed után, ami szerinted nagy hiba volt!
-Lehet, hogy hazudtam...-mondtam suttogva-mert szeretlek-egy nagy levegőt vettem, majd folytattam.-És mélyen legbelül, tudom, hogy te is így érzel irántam.
-Ley hadd tisztázzam ezt a dolgot!Nem szeretlek!Sőt már nem is kedvellek!-vágta a képembe, majd az ajtó felé indult.-Többé nem vagy a barátom!
-Josh ne csináld!-szóltam utána és éreztem, hogy már könnyeim is előtörnek.
-Leilah ideje elbúcsúzni!Ne nehezítsd meg még ennél is jobban!
-De azt mondtad kedvelsz engem, azt mondtad mindig mellettem leszel!
-Lehet, hogy hazudtam!-mondta, mire a szívem szakadt meg.
Hogy választhatja azt a libát helyettem?Két hónapja ismeri míg engem már évek óta!
-Akkor igaz?-néztem kétségbeesetten rá.-Senkinek sem kellek?


-Igen, igaz-mondta, majd elhagyta a házat én pedig összetörten bámultam távolodó alakját.
Minden lépésével egy világ omlott össze bennem, ahogy egyre távolodott, majd hamarosan eltűnt a szemeim elől én pedig megtörten álltam az ajtóban és reménykedve bámultam utána, hátha visszafordul, de nem.Nem jött vissza.Egyszerűen olyan érzés volt, mintha egy kardot mártottak volna a szívembe.Mintha markolatig merítették volna még élő és lélegző, de lélektelen testem középpontjába.
Elveszítettem.De nekem ő jelenti az életet.De ha nincs velem...akkor nem élek!
Egyszerűen hagytam, hogy kisétáljon az életemből egy olyan lány miatt, aki még csak meg sem érdemli őt, egy olyan lány miatt, aki semmibe veszi őt, egy olyan lány miatt, akinél és több ezerszer jobban szeretem.
És ő könnyedén eldobott magától, mint egy összetört játékbabát, aminek többé nem veszi hasznát.Behajított a sarokba, akár egy nem kívánatos kacatot, mintha egy törött játék lennék, aki már senkinek nem kell.Legbelül én is így éreztem.Egy törött játékbaba, aki hiába játszott jól, már nem kell többé, mert van már újabb és jobb játékbaba helyette.

6 megjegyzés:

  1. Na de Lora!!!
    Hogy lehet így befejezni?? Én még olvastam volna tovább, tovább, tovább és tovább!! Most azonnal ülj vissza a géped elé és kezd el írni a kövi részt, mert nem tudok várni!!!
    Am ugye tudod, hogy csak vicceltem..:D
    Nagyon tetszett a rész és remélem, hogy nem fog semmi hülyeséget csinálni Ley...
    Siess te kis Bloggerínám!!!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihih :D
      Tudom, de nyugi azt csinálom :D
      Hát reménykedni lehet, de nem mindig teljesül az amit remélünk :I De nyugi, majd hamarosan megtudod mi fog történni :D hihih milyen kis gonosssz vagyok :D
      Szijetek vele :D
      Szejetlek♥
      Cup-cup♥

      Törlés
  2. Lora!
    Nekem eddig ez a rész tetszett a legjobban! A többi is nagyon jó volt de ez olyan más volt és egyszerűen imádtam!! Tényleg siess a kövivel mert nem tudok sokat várni!!
    Szeretlek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj Dana♥
      Olyan cukkcsi vagy, örülök, hogy tetszettt :D
      Hát a kövi, sietek vele, mert egy tragédiát nem lehet csak úgy elhalasztani :D
      Micu♥
      Cup-cup♥

      Törlés
  3. Szia:)
    Nagyon tetszik ez a történeted is.:) Érdekes ötlet, megvallom őszintén miután elolvastam oldalt az általad írt verset, kicsit félve kezdtem neki, de nem bántam meg, mert IMÁDOM!!!:)
    Ha már felhoztam a verset, nekem nagyon tetszik, olyan megindító. Nemcsak írónak, de költőnek is nagyon jó vagy:)
    A történet is nagyon nagyon tetszik, olyan más mint az összes többi amit olvasok, és pont ezért fogott meg. Azt, hogy elképesztő jól írsz már ezerszer mondtam, de nem tudom nem megemlíteni.
    Ez a fejezet pedig... egyszerűen nem találok rá szavakat. Sokkolt, de a jó értelemben, annyira nagyon tetszett, hogy arra tényleg nincs jelző:) A vége pedig különösen.
    Nagyon várom a folytatást!
    Siess vele! :)
    Puszi:) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá Szilviii :DD Szia :D
      Nagyon nagyon örülök, hogy tetszik a beteges tartalma ellenére is :DD Köszönöm, igen verseket is szeretek és gyakran is írok, ah van kedved nézz be ide--> idezetesblogom.blogspot.com ide rakom ki a verseimet :DD
      Jajj annyira nagyon örülök, hogy tetszett és írtál is :DD Valószínűleg azért nem olvastál ilyet eddig, mert csak az én idióta fejemből pattanhat ki ilyen ötlet :DD Szeretek érzésekről írni, és ha fájdalomról írok, az még talán jól is megy:DD
      Oké, már nem kell várnod, fent van a kövi rész :DD
      Cup-cup♥

      Törlés