2014. január 6., hétfő

7. ♦Last Supportive♦

Fáradtan nyitottam ki szemeimet.Furcsán éreztem magam, mint amikor az ember felébred egy rossz álom után.Az első amit megláttam a fehér plafon volt, ami kísértetiesen fehér volt.A karom fájt, és valami halkan pittyegett valahol.Mikor oldalra fordítottam a fejem megláttam, hogy a többi fal is szintén ilyen színű és egy infúziós palackot vagy nem tudom mit, de nem ez volt a legfurcsább.Az ágyam mellett ott ült Matt és meredten bámult rám.Egyik keze az enyémet fogta és ez jól esett.Zavartan kapkodtam a fejemet körbenézve a szobában.Szóval mégsem álmodtam, minden megtörtént.
-Héhé-suttogta halkan.-Semmi gond.
A hangja olyan nyugtatóan csengett, hogy azonnal kezdtem ellazulni és megnyugodni.Matt mindig jó volt ebben, mindig meg tudott vigasztalni.Gyakran lógtunk együtt mivel Josh a legjobb barátom, hupsz...ex-legjobb barátom bátyja és csak másfél év korkülönbség van köztük.Mindig jóban voltunk, de nem gondoltam, hogy pont ő fog eljönni értem, ha már senki nincs mellettem és megmenteni önmagamtól.
-Nem rád számítottam-suttogtam erőtlenül.
-Ó...hát, sajnálom...akkor inkább megyek-állt már volna fel, de erőtlenül megszorítottam a kezét ami még mindig az enyémen pihent.
-Ne, kérlek maradj!-suttogtam, mire elmosolyodott és visszaült az ágyam melletti kis fehér műanyag székre.


-Miért csináltad ezt?-kérdezte, szemeiben láttam az aggodalom és düh egyvelegét.-Tudod mi történik ha meghalsz Lena?-itt kis szünetet tartott.-Akkor halott leszel!Az történik.
-Már nincs senkim-mondtam sírós hangon.-Az anyámat nem érdeklem, az apámat sem, Josh utál, a nővérem meg nem is vesz rólam tudomást.
-Hé, ez nem igaz-próbált meggyőzni.
-Miért?Itt van bármelyikük is?-kérdeztem, mire nagy nehezen megrázta a fejét.
-De én itt vagyok!-szorította meg kicsit a kezemet, hogy éreztesse velem, tényleg itt van.-Melletted vagyok, és mostantól mindig melletted is leszek!-mondta, amivel sikerül előcsalnia belőlem egy mosolyt.
-Köszönöm-suttogtam meghatottan.-Miért jöttél értem?-kérdeztem pár perc néma hallgatás után.
-Hát, mikor meghallottam a hangodat már tudtam, hogy gáz van...És amiket mondtál...-itt szünetet tartott.-De arra nem számítottam, hogy ekkora ostobaságot csinálsz.
-Josh hangpostájára küldtem az üzenetet-mondtam szinte köptem a szavakat.-Bizonyára ő is hallotta már!De ha rajta múlna már felőle halott is lehetnék.
-Neeem!Hé ne mondj ilyet!Biztos vagyok benne, hogy ő is eljött volna érted.Otthon hagyta a telefonját mikor elment a...-itt megállt.
-Mikor elment a ribanc barátnőjével, aki megcsalja őt-fejeztem be helyette.
-Igen-suttogta, majd pár perc után rákérdezett.-Az orvos azt mondta, hogy több heg is van a kezeden.
Beállt köztünk a némaság.Ő arra várt, hogy mondjak valamit, én pedig arra, hogy megkérdezze amit eddig nem mert.Végül ő tört meg először.
-Mióta?-csak ennyit kérdezett.
-Már egy jó ideje...pár hónapja talán-válaszoltam, miközben igyekeztem kerülni a tekintetét.
-Miért Lena?Ez jó neked?
-Máshogy nem tudom elnyomni a lelki fájdalmat...
-És a mai?Ma miért nem úgy csináltad mint eddig?Miért kellett így?-támadott le azonnal a kérdéseivel.
-Összevesztem az öcséddel.A barátnőjének hitt helyettem.És azt mondta többé nem vagyunk barátok, szerinte már nem kellek senkinek...És válaszolva a kérdésedre, azért mert meg akarok halni!
-Őrültnek tűnik ez az egész nekem!-szólalt meg.-Ha kimész itt a folyosóra akkor láthatod ahogy az emberek küzdenek még egy nap életért, még egy óráért, még egy percért.Nem tudom Lena, nekem ez önzőnek tűnik.
-Josh tudja már?-kerültem ki a kérdést.
-Még nem, de amint hazaérek kap a szeme alá az én öcsikém-fogadta meg.
-Maradjon is így!Nem akarom, hogy tudja és csak amiatt béküljön ki velem mert bűntudata van.Kérlek ne mondd el neki.
-Rendben-bólintott.-De attól még megverem-jelentette ki ellentmondást nem tűrően.-Nem értem, hogy választhatta azt a ribancot helyetted-horkant föl néhány csendes perc után.
-Nem akarok itt maradni!Vigyél ki innen!-szorítottam meg a kezét.
-Sajnálom, de még kiskorú vagy...Saját felelősségre nem engedhetnek ki-magyarázott.-Én pedig nem vagyok a hozzátartozód, vagy a gyámod.Sajnálom, de nem tudok segíteni ebben.
-De én nem akarok itt maradni!Kérlek csinálj valamit!Bármit!Csak ne kelljen itt maradnom-könyörögtem.
A tekintete megenyhült és egy pillanatra fájdalom suhant át rajta, majd ismét megkeményítette a szívét és próbált úgy tenni, mintha neki nem lenne rossz így, itt látni engem.
-Csak úgy mehetnél haza, ha a szüleid saját felelősségre hazavinnének.De mint te is jól tudod, nincsenek itt és szerintem nem is fognak egyhamar idejönni.
-Beszéltél velük?-tettem fel a kérdést, de legbelül már tudtam a választ.
Kiskorú vagyok, a kórház biztosan értesítette őket, gondoltam.És Matt is biztosan felhívta őket.
Matt bólintott én pedig, halkan megkérdeztem mit mondtak.
-Így is elég sok minden történt veled, nem akarom, hogy még rosszabbul érezd magadat!
-Mondd el-kértem, de szavaim inkább parancsnak hangzottam, mintsem kérésnek.
-Nincsenek itt, és szerintem ne is nagyon számíts rájuk.Nem akarlak még jobban összetörni, elég ha annyit tudsz, hogy ne számíts rájuk.
Mikor befejezte, pont abban a pillanatban szólalt meg a telefonom, ami a kórházi ágy mellett lévő kórházi éjjeliszekrényen kezdett el rezegni.Matt felkapta, majd a kijelzőre pillantott és elfintorodott.Egy picit habozott, de felvette a készüléket.
-Jó napot, Mrs. Royse-szólt bele.-Lena?Igen már felébredt-kis szünet.-Igen jólvan, a történtekhez képest.
Rám nézett és tátogni kezdett:-Beszélni akar veled!
Csak megráztam a fejemet jelezve, hogy én nem kívánom hallani annak a nőnek a hangját akit nem érdekelt, hogy a lánya a kórházban fekszik egy öngyilkossági kísérlet után.
-Ő most nem nagyon tud beszélni.Vagyis nagyon fáradt, engem is pont két perce két meg, hogy menjek el mert aludni szeretne-hazudta.-Igen, persze átadom.Viszlát-nyomta ki a telefont.-Azt üzeni, hogy örül, hogy jól vagy és, hogy ezért még számoltok!

6 megjegyzés:

  1. Jaj istenem, olyan cukcsi rész lett... kicsit megkönyeztem, mert olyan aranyos volt!!!
    Sietni!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rééééékaaa!!
      Jajj olyan cukkcsi vagy..tényleg? áww♥ hát te is tudod, szoktam saját tapasztalatokból írni :DD ti is ezt jelentettétek nekem!Ti vagytok az én Mattem :DD Köszönöm...na ilyet ritkán mondok, ne szokj hozzá :DDD
      Sietek
      Szejetlek♥
      Cup-cup♥

      Törlés
  2. Szia Lora!
    Nagyon tetszett, Matt nagyon aranyos volt.
    Nagyon várom a folytatást!
    Siess vele!
    Puszi :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szilviiii :DD
      Jajj nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet :D
      Áww, megpróbálok sietni vele :D
      Cup-cup♥

      Törlés
  3. Lora!
    Én is meghatódtam miközben olvastam.... Matt olyan kedves volt és éreztette vele h mellette van és vigyáz rá... nagyon tetszett...
    Szejetlek!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danaaa♥
      Ááww olyan cukcsi vaggy!!Nagyon!Hát nem is tudom kikről mintáztam őt...kik olyanok, hogy támogatnak és éreztetik, hogy ott vannak annak aki ilyesmiket csinál..hát nem is tudom! Igen ti vagytok!Te, Réka, Sanya és Jani is! Ti vagytok az én Mattem.Ő az alteregótok!
      Micu♥
      Cup-cup♥

      Törlés